Често Задавани Въпроси

  • Как да поръчам?

    Разгледайте продуктите и се запознайте с функционалностите на всичко, което ви интересува. Във всеки продукт, ще намерите секция "Файлове", от къде можете да изтеглите подробно упътване за употреба. Не се колебайте да ни оставите съобщение, ако търсената детайлна информация не е налична в описанието и техническите задания на продуктите. 

  • Колко ще ми струва доставката?

    Доставката за продукти на обща стойност над 200,-лв. е напълно безплатна.

  • Мога ли върна продукта?

    SmartLife.bg ви осигурява 24 месечна гаранция на продуктите MAX! и качеството за вашия дом. Можете да върнете закупен продукт, във всеки от описаните тук случаи и условия.

  • Трябва ли, при инсталация да източвам водата на радиаторите?

    Не, не е необходимо да източвате водата на радиаторите и отоплителната система. Просто отсранявате старите термоглави от радиаторните вентили. След което завивате новите Радиаторни термостати и следвайте инструкциите по въвеждането им в системата.

  • Необходими ли са ми специални инструменти при монтажа?

    Не, специални инструменти не са ви необходими.

  • Мога ли сам да инсталирам системата?

    Ситемата е лесна и приятелски конфигурирана.Целта е всеки един потребител да има възможноста и удоволствието сам да може и инсталира своята интелигентна отоплителна система. При възникнали въпроси може да се обърнете за помощ към нас на адрес:  support@smartlife.bg .

  • Мога ли да инсталирам устройствата по време на отоплителния сезон?

    Да разбира се. Вие може да инсталирате системата по-всяко време, без да се съобразявате по кое време от годината се налага да извършите монтажа без да се изключва отоплението.

  • Мога ли да управлявам радиаторите извън жилището си?

    При положение, че използвате варианта MAX!Home (Дом),да можете да ги управлявате от смарфона си, таблет или външен компютър по всяко време и от всякъде, където имате интернет връзка. Към конфигурацията е включен MAX!Cube LAN-основен елемент на системата.

  • Защитена ли е връзката на системата ?

    Да, връзката е криптирана и с високо ниво на защита.

  • Трябва ли да заплащам такса за използване софтуера ?

    Изтеглянето на софтуера и използването му, както и на мобилните приложения са напълно безплатни и не се нуждаят от такса. Цената за това е включена при покупката.

  • С какво парно е съвместима системата?

    MAX!системата може да се инсталира лесно както на Централно отопление ТЕЦ, така и на локално парно  ( на газ,дизел,пелети или електричество).

  • Изгодно ли е да си инсталирам системата ?

    С инсталиране на интелигентната система печелите: повече комфорт, пестите пари,повишавате цената на жилището си, допринасяте за по-малко вредни емисии в атмосферата, имате отопление от ново поколение, както и продукт с доказано качество в Германия.

  • Скъпа ли е системата MAX ?

    Тендцията на постоянно повишаващата се цена на енергията, прави инвестицията все по-изгодна. Наблюденията ни показват, че в рамките на сезон и половина до два се изплаща инвестицията. А при този сезон 2016/2017г. може би и за по-кратко. Със сигурност спестявате до 30%. Например двустайно жилище с два радиатора  МАХ! Пакет Класик2 цената е от 178,90лв. с ДДС.

  • Ще работи ли системата MAX!Home(Дом), когато няма интернет?

    Системата по принцип е разработена за управление и контрол през интернет. Ако понякаква причина нямате интернет (заради повреда на интернет връзката, прекъсване от доставчика на интернет и др)въпреки това, системата продължава да работи с запаметените преди това програми в MAX! Cube LAN. Може да правите промени през локалния софтуер на свързания в домашната мрежа компютър. За този период без интернет не може да управлявате системата дистанионно,до момента на започване да функционира отново.

  • Ще мога ли да си настройвам системата самостоятелно?

    Софтуерния интерфейс на екрана е много лесен и опростен за работа. Следвате стъпка по стъпка желаната промяна и изработвате собствената програма, съобразно вашите нужди. Във всеки момент може да правите корекции. Така интелигентната системата работи спрямо навиците на вас и вашето семейство.

     

  • Какво значи компенсиране на температурата- офсет?

    Ако MAX!Rадиаторения термостат е инсталиран на неблагоприятно място (например зад завеса,  или ниша за радиатора), измерената температура на това място може да се различава леко от стаята. MAX!Rадиаторения термостат  не може да компенсира това при определени обстоятелства, така че трябва да се извърши обща корекция на температурата - офсет. Това може да се промени в локалния софтуер за индивидуално компенсиране за всеки инсталиран Радиаторен термостат в една и съща стая в диапазона от +/- 3.5 ° С

    Два примера за по-добро разбиране:

    зададената температура: 22 ° C
    температура на околната среда: 20 ° C
    за да се компенсират се настройва -офсет: -2 ° C

    Зададената температура: 20 ° C
    температура на околната среда: 23 ° C
    трябва да се компенсира с офсет: + 3 ° C "

  • За какво е MAX!Еко бутона?

    Обикновенно Еко бутона(обикновенно е нужно един буттон за един дом) се монтира лесно и бързо вътре в близост до входната врата на жилището. Когато ви се наложи да излезете от вкъщи и няма никой вътре, лесно с еднократно натискане на Еко бутона намалявате отоплението на всички стаи едновременно с предварително зададената Еко температура.Системата преминава в ръчен режим. По този начин, неизползваните помещения не се отопляват ненужно. След като се върнете вкъщи, може да възтановите отново системата на автоматичен режим с еднократното натискане на Еко бутона. Долната и горната граница на температурата се задава предварително от локалния софтуер. 

  • Защо виждам понякога различна температура от тази на термостатите?

    MAX!Cube LAN изпраща стойности към устройствата постоянно през определен период. Стойностите, които виждате в контрола на системата чрез Интернет, не са погрешни, но съответстват евентуално на по старо състояние на системата. Един стар статус остава макс. са на 5 минути, след това се обновява автоматично. Затова след няколко минутки всичко се изравнява.

  • Колко устройства мога да инсталирам в една стая?

    В една стая, само по технически причини могат да се монтират , следните устройства: 8 хMAX!Rадиаторни термостати, 8x MAX!Сензори за прозорци, 1x MAX!Стенен термостат. Тези ограничения са проверени. А един MAX!Cube LAN може да управлява 50 устройства в до 10 стаи.

  • Какви са режимите на работа- Auto / Manual / Holiday функция?

    Имате възможност да превключвате между режимите на работа- авто, ръчен и режим ваканция. Тези общи режими имат следния ефект:

    Auto (авто)
    Когато сте задали седмични програми в съответните стаи с до шест часови периода в режим "Auto". Има автоматичен контрол на температурата в съответствие с седмичната програма. Целевата температура се настройва към съответните дневни часови периода на желаната стойност, а след това се прехвърля към контролера.

    Manu (ръчен)
    В режим "Ръчен"  седмичните програми са извън автоматичния режим. 

    Holiday (ваканция) режим 
    Във функцията"ваканция" системата преминава на по ниска температура предварително зададена . Като ръчно задавате час и дата кога да се възтанови отоплението в автоматичен режим на седмичната програма. А и вие може да сте гъвкави и да  промените този режим дистанционно през интернет чрез смартфон/таблет/компютър.

Сравнение на продукти